Networking Inkluzywny - Budowanie Wartościowych Relacji Biznesowych

Plus Jeden Poznań, Za Bramką 1

Networking Inkluzywny - Budowanie Wartościowych Relacji Biznesowych

Data: 11 grudnia 2024 r. (środa)
Godziny: 16:00-20:00
Miejsce: Plus Jeden Poznań, ul. Za Bramką 1

Opis wydarzenia:
Czy networking kojarzy Ci się z gorączkowym wymienianiem wizytówek, żeby wysłać sobie wzajemnie oferty handlowe? A może zarezerwowane jest tylko dla sprzedawców i ekstrawertyków? Nic bardziej mylnego! Podczas naszego spotkania poznasz prawdziwą moc budowania relacji biznesowych. Dowiesz się, dlaczego to introwertycy częściej posiadają super moce pozwalające wyciągnąć prawdziwą wartość z rozmowy. Zobaczysz, że sieciowanie to niekoniecznie sprzedaż i autopromocja, a szczera pomoc innym.

Dzięki poznaniu niestereotypowych modeli mentalnych oraz praktyk, wyjdziesz ze spotkania gotowy na budowanie swojej profesjonalnej sieci kontaktów. A może zorientujesz się, że już takową posiadasz i wystarczy zaaplikować odpowiednie działania? Nieważne, czy jesteś osobą przedsiębiorczą, introwertyczną, ekstrawertyczną, czy też poszukującą wiedzy - każdy znajdzie coś dla siebie.

Spotkanie odbędzie się w formule konwersatorium połączonego z aktywizacją uczestników.

Czego się spodziewać?

  • Filozofia Networkingowa
  • Budowanie Relacji vs. Sprzedaż
  • Networking dla Każdego - znajdź swoją metodę
  • Porady i Sztuczki
  • Ćwiczenia w grupach

Podczas szkolenia uczestnicy:
- Poznają modele mentalne i dobre praktyki networkingowe,
- Nauczą się budować więzi zawodowe i efektywnie je wykorzystywać w kontekście biznesowym,
- Zdobędą wiedzę o tworzeniu inkluzywnych, trwałych relacji w zróżnicowanym środowisku zawodowym.

Szkolenie będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów oraz poszerzenia swojej wiedzy na temat budowania relacji biznesowych w kontekście dzisiejszych wyzwań. Dzięki ćwiczeniom praktycznym, uczestnicy będą mieli szansę na zastosowanie nowo nabytych umiejętności.

Prowadzący: Michał Domański
Konsultant ds. networkingu, gospodarz wydarzeń i mówca publiczny. Przez lata wycofany i zamknięty w sobie. Dzisiaj, poprzez warsztaty, facylitację i doradztwo, Michał pomaga edukować w zakresie rozwijania długoterminowych relacji biznesowych, uwzględniając introwertyków oraz osoby z lękiem społecznym.

Aktywny członek stołecznych wydarzeń biznesowych i technologicznych. Ambasador Szwedzko-Polskiej Izby Gospodarczej oraz Fundacji SpeakLeash - twórców polskiego modelu AI: Bielik.ai. Służy również jako mentor inkubacji startupów dla organizacji pozarządowych i wykładowca akademicki w zakresie przedsiębiorczości i nowych technologii. Badacz w zakresie ekonomii innowacji krajów basenu Morza Bałtyckiego.

Założyciel Masovian AI Fest - warszawskiej inicjatywy skupiającej się na akceleracji lokalnych innowacji - oraz Come Network With Us - rozwiązania zapewniającego pasywny networking na wydarzeniach branżowych.

Michał Domański
Introverted Networking Consultant & Business Matchmaker
AI Community Builder
Public Speaker

Founder @ Doman.Consulting
Founder @ Masovian AI Fest
Co-Founder @ Come Network With Us
Ambassador @ Swedish-Polish Chamber of Commerce
AI Ambassador @ Bielik.AI - Polish AI by SpeakLeash

Zapraszamy serdecznie do zapisów!

Liczba miejsc jest ograniczona! Prosimy o wcześniejszą rejestrację.

* Sala przystosowana jest dla osób z niepełnosprawnościami

Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - wprowadzenie do tematu "własnej firmy" - szkolenie online

szkolenie online

Zapraszamy na szkolenie pt.: Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - wprowadzenie do tematu "własnej firmy".

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do tematu "własnej firmy" - pojęcie działalności gospodarczej, pojęcie przedsiębiorcy.

2. Obowiązujące akty prawne.

3. Formy organizacyjno-prawne prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce - krótka charakterystyka. Wady i zalety poszczególnych form prawnych.

4. Procedura rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej

  • omówienie druku CEIDG-1 (wpis do CEIDG, zmiana wpisu, zawieszenie i wznowienie działalności gospodarczej oraz likwidacja firmy)
  • NIP - Urząd Skarbowy
  • REGON - Urząd Statystyczny
  • rejestracja firmy przez internet - Profil Zaufany ePUAP

5. Obowiązki przedsiębiorcy wobec ZUS

  • zgłoszenie do ZUS - omówienie obowiązujących druków
  • składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne

6. Obowiązki przedsiębiorcy wobec US

7. Źródła finansowania działalności gospodarczej - skąd czerpać pieniądze na własny biznes?

Termin: 11 grudnia 2024 r., godz. 10.00 - 13.00

Spotkanie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na spotkanie zostanie Państwu przesłany w dzień spotkania.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Szkolenie poprowadzą pracownicy Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa UMP oraz II Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Poznaniu.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację za pomocą aplikacji Evenea!

Serdecznie zapraszamy!

Zapisy na szkolenie: Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - wprowadzenie do tematu "własnej firmy"

"Metodyki zwinne - co warto wykorzystać w małych biznesach"

szkolenie on-line

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie online: "Metodyki zwinne - co warto wykorzystać w małych biznesach"

Chcesz poznać zwinne metodyki zarządzania projektami, które podnoszą efektywność i elastyczność działania? Szukasz rozwiązań, które pomogą Ci szybko adaptować się do zmieniających się potrzeb rynku?

Dołącz do nas, jeśli:

➡️ Jesteś przedsiębiorcą z sektora MSP
➡️ Planujesz założyć własną działalność gospodarczą
➡️ Chcesz zdobyć praktyczną wiedzę na temat zwinnych metodyk i zastosować je w swoim biznesie

Termin: 9-10 grudnia 2024, godz. 16:30 - 19:30
Miejsce: Platforma Zoom- link do dołączenia do spotkania zostanie przesłany dzień przed szkoleniem.

Zapisy: https://app.evenea.pl/event/metodykizwinne/

Program szkolenia:

1️⃣ Planowanie realizacji projektu według założeń metodyk zwinnych (1 godz.)
2️⃣ Wprowadzenie do scruma (1,5 godz.)

  • Samoorganizujące się zespoły
  • Sprint w scrumie
  • Zasady scrum

3️⃣ Role i ich znaczenie - modelowy zespół (1 godz.)

  • Product owner
  • Scrum master
  • Development team

4️⃣ Elementy metodyk zwinnych - kluczowe pojęcia (1 godz.)
5️⃣ Organizacja spotkań (1,5 godz.)

  • Sprint planning
  • Daily scrum
  • Sprint review
  • Sprint retrospective

6️⃣ Jak wykorzystać potencjał samoorganizujących się zespołów

  • Planowanie strategii biznesowej
  • Usprawnienie organizacji pracy
  • Budowanie odpowiedzialności i sprawczości pracowników

Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę na temat zwinnych metodyk, rozwiną umiejętności analityczne i będą mogli wdrożyć nowoczesne techniki zarządzania projektami w swoim biznesie. Szkolenie jest także dobrym wprowadzeniem do dalszego rozwoju na certyfikowanych kursach.

Szkolenie poprowadzi Beata Zięba, doświadczony socjolog, trener biznesu i administracji, oraz doradca MSP z niemal 20-letnim doświadczeniem w szkoleniu małych i średnich przedsiębiorstw.

➡️ Zapisz się już dziś i odkryj, jak wdrożyć zwinne metodyki, które przynoszą realne efekty!

Sprzedaż naturalna - bądź sobą i sprzedawaj więcej. Dlaczego techniki nie są już tak skuteczne?

Poznań Biznes Partner, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie stacjonarne: "Sprzedaż naturalna - bądź sobą i sprzedawaj więcej. Dlaczego techniki nie są już tak skuteczne?"
Chcesz dowiedzieć się, dlaczego tradycyjne techniki sprzedaży tracą na skuteczności? Chcesz nauczyć się, jak sprzedawać w sposób autentyczny, budować zaufanie i tworzyć relacje bez presji i manipulacji?
Dołącz do nas, jeśli:
- Pracujesz w sprzedaży, obsłudze klienta lub prowadzisz własny biznes
- Szukasz bardziej naturalnych i skutecznych metod nawiązywania kontaktów
- Chcesz poprawić swoje wyniki, budując autentyczne, długotrwałe relacje
Termin: 5 grudnia 2024, godz. 17:00 - 19:30
Miejsce: Poznań Biznes Partner, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro
Zapisy: https://app.evenea.pl/event/sprzedaznaturalna/
Program szkolenia:
1️⃣ Nowe podejście do sprzedaży: dlaczego techniki tracą skuteczność?
2️⃣ Jak budować autentyczne relacje z klientami
3️⃣ Naturalne rozmowy sprzedażowe bez presji
4️⃣ Budowanie lojalności klienta
5️⃣ Case study
Szkolenie poprowadzi Przemysław Warzych, ekspert ds. rozwoju biznesu z Agencji widoczni.

Jak skutecznie zabezpieczyć JDG pod kątem prawnym - szkolenie online

szkolenie online

Poznań Biznes Partner zaprasza na bezpłatne szkolenie online pt. Jak skutecznie zabezpieczyć JDG pod kątem prawnym

Termin: 5 grudnia 2024 r. w godz. 9:00-13:00

Program szkolenia zostanie udostępniony wkrótce!

Spotkanie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na spotkanie zostanie Państwu przesłany w dzień spotkania.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Szkolenie poprowadzą pracownicy Wydziału Prawnego.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację za pośrednictwem portalu Evenea.

Serdecznie zapraszamy!

Zapisy: Jak skutecznie zabezpieczyć JDG pod kątem prawnym

Zwrot kosztów szkoleń, doradztwa itp. poprzez udział w projekcie "Usługi rozwojowe dla Twojego biznesu" - szkolenie online

szkolenie online

Poznań Biznes Partner oraz Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatny webinar pt. Zwrot kosztów szkoleń, doradztwa itp. poprzez udział w projekcie "Usługi rozwojowe dla Twojego biznesu".

Projekt skierowany jest do przedsiębiorców (i ich pracowników) mających siedzibę lub oddział w firmy w mieście Poznań oraz powiatach: poznański, średzki, śremski, szamotulski i obornicki.

Termin: 4 grudnia 2024 r., godz. 10:00 - 11:30

Program spotkania:

1. kluczowe informacje o projekcie

2. od procesu wnioskowania do uzyskania wsparcia

3. przydatne wskazówki dla uczestników

Szkolenie poprowadzi Anna Nadstawska - Kierownik w Dziale Koordynacji Projektów

Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt i rejestrację za pomocą aplikacji Evenea!

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Serdecznie zapraszamy!

Zapisy: https://app.evenea.pl/event/zwrotkosztow/

Rozliczenia finansowo-księgowe i ZUS w małej firmie

online

Poznań Biznes Partner oraz firma PC-Paul Paweł Szymkowiak zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. Rozliczenia finansowo-księgowe i ZUS w małej firmie

TERMIN: 02-03.12.2024 R. (poniedziałek-wtorek)

ZAPISY: https://app.evenea.pl/event/rozliczeniaizuswfirmie/

1 dzień - 2 grudnia 2024 r. godz 16.45-20.15

1. Definicja przedsiębiorcy i osoby prowadzącej pozarolniczą działalność na gruncie przepisów podatkowych,

2. Porównanie form opodatkowania jednoosobowej działalności gospodarczej, w tym zmiany planowane od stycznia 2025 r.

3. Podział i rodzaje przychodów oraz kosztów w działalności gospodarczej

4. Podstawowe ewidencje podatkowe

  • księga przychodów i rozchodów (KPiR),
  • ewidencja przychodów w ryczałcie od przychodów ewidencjonowanych,
  • ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, ustalanie wartości początkowej do ewidencji, zasady amortyzacji i umorzenia,
  • zasady prowadzenia ewidencji w formie elektronicznej.

5. Ustalanie zaliczek na podatek dochodowy w ciągu roku podatkowego, zamknięcie roku podatkowego,

6. Ulga na złe długi,

7. Rozliczanie wydatków na zakup i eksploatację samochodu w firmie, w tym obowiązek prowadzenia ewidencji przebiegu pojazdu.

8. Zasady wystawiania faktur i faktur korygujących, noty księgowe, zestawienie sprzedaży

9. Sprzedaż przy użyciu kasy fiskalnej,

10. Najczęściej popełniane błędy w rozliczeniach księgowo-podatkowych.

11. Zlecanie prowadzenia spraw księgowo-podatkowych i zusowskich do biura rachunkowego. Na co należy zwrócić uwagę podczas wyboru i korzystania z usług biura rachunkowego? Prowadzenie rozliczeń księgowych i fakturowanie online za pomocą serwisów udostępniane na portalach bankowych.

Prowadzenie

Jolanta Wiśniewska specjalista d/s rachunkowości przedsiębiorstw i rozliczeń kadrowo-płacowych, certyfikowany główny księgowy 3 stopnia, doradca-konsultant przy wyborze formy prowadzenia działalności gospodarczej i formy opodatkowania, zarządzająca biurem rachunkowo-podatkowym CENTO.

2 dzień - 3 grudnia 2024 r. godz. 16.45-20.15

1. Definicja przedsiębiorcy i osoby prowadzącej pozarolniczą działalność na gruncie przepisów o ubezpieczeniach społecznych i zdrowotnych.

2. Zasady rozliczenia z tytułu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych w 2024 r.

  • ustalanie wysokości składek zdrowotnych w różnych formach opodatkowania i różnych formach organizacyjno-prawnych prowadzenia pozarolniczej działalności,
  • możliwości odliczeń części składek zdrowotnych od podatku dochodowego, limity odliczeń,
  • przekroczenia przychodu/dochodu a wysokość składki zdrowotnej,
  • różnice między rokiem podatkowym a rokiem "zusowskim",
  • "ozusowanie" umów cywilnoprawnych przy stosowaniu tej formy zatrudnienia w firmach,
  • właściwe ustalenie płatnika składek z tytułu zatrudniania pracowników w różnych formach prowadzenia pozarolniczej działalności.
  • 3. "Wakacje składkowe" w ZUS od listopada 2024 r.

4. Planowane zmiany w zasadach opłacania składki zdrowotnej od 2025 r.

5. Zobowiązania płatnika w przypadku dokonywania zmiany formy organizacyjno-prawnej i zmiany formy opodatkowania podatkiem dochodowym w nowym roku.

6. Najczęściej popełniane błędy w obliczeniach zusowskich.

Prowadzenie Dariusz Suchorowski

Specjalista prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, doradca-konsultant w zakresie ubezpieczeń ZUS - społecznych i zdrowotnych, inspektor kontroli i z-ca dyrektora ZUS d/s dochodów. Doradca, szkoleniowiec Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Zarządzający firmą konsultingowo-audytorską o specjalizacji ubezpieczenia społeczne "EKSPERT DORADZTWO I SZKOLENIA"

organizator szkolenia: PC-PAUL, moderator szkolenia Lidia Garczyńska-Szymkowiak

ZAPISY: https://app.evenea.pl/event/rozliczeniaizuswfirmie/

Szkolenie odbędzie się przy pomocy CLICK meeting. Link zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.

Liczba miejsc jest ograniczona! O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.

Szkolenie finansowane jest ze środków budżetowych Miasta Poznania.

Planowane zmiany podatkowe na 2025 r. - szkolenie online

szkolenie online

Poznań Biznes Partner oraz Advicero Nexia zapraszają na bezpłatny webinar online pt. Planowane zmiany podatkowe na 2025 r.

Data: 28.11.2024r.

Godzina: 10:00-11:30

Miejsce: Aplikacja ZOOM

Agenda szkolenia:

  1. Uwagi wstępne.
  1. JPK CIT - przesyłanie ksiąg w formie elektronicznej od 2025 r.
  1. Pillar 2 - Globalny podatek minimalny.
  1. Propozycje MF w zakresie zmian w podatkach dochodowych:
  • zmiany uszczelniające regulacje dotyczące opodatkowania fundacji rodzinnej,
  • zmiany w preferencji IP Box,
  • zmiany w daninie solidarnościowej,
  • zmiany dotyczące działań restrukturyzacyjnych,
  • wprowadzenie szczegółowych regulacji w zakresie zasad opodatkowania ryczałtem od dochodów spółek,
  • doprecyzowanie niektórych przepisów dot. cen transferowych.
  1. Zmiany w ustawie o podatkach i opłatach lokalnych - podatek od nieruchomości.
  1. PIT kasowy.
  1. Pytania.

Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt i rejestrację za pomocą aplikacji Evenea!

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Prowadzący

Tomasz Kotoliński- Tax Manager w Advicero Nexia; absolwent kierunku Prawo oraz kierunku Administracja na Wydziale Prawa i Administracji UAM w Poznaniu specjalizujący się w szeroko rozumianym prawie podatkowym krajowym jak i międzynarodowym. Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywał w podmiotach świadczących usługi doradcze, jak i polskich kancelariach podatkowych. Jego praktyka obejmuje w szczególności zagadnienia z bieżącego doradztwa podatkowego z zakresu podatków dochodowych (m.in. podatek u źródła, podatek minimalny, podatek od przerzucanych zysków, ulgi na działalność rozwojową), podatku VAT (m.in. grupy VAT, e-commerce, dostawy łańcuchowe, quick fixes), kwestie restrukturyzacyjne (powołanie, przekształcenia, likwidacje) spółek kapitałowych jak i osobowych, schematy podatkowe, procedury podatkowe (m.in. należyta staranność w VAT, procedura należytej staranności w podatku u źródła) oraz DAC7 i ESG.

Serdecznie zapraszamy!
Zapisy:https://app.evenea.pl/event/zmianypodatkowe2025-listopad/

Wybrane modele biznesowe finansowania na start małych firm - szkolenie online

szkolenie online

Poznań Biznes Partner  oraz firma PC-Paul Paweł Szymkowiak zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt.​ Wybrane modele biznesowe finansowania na start małych firm.

Termin: 25 listopada 2024 r. w godz. 17:00-20:00

Szkolenie skierowane jest do osób planujących założenie własnej działalności gospodarczej oraz młodych przedsiębiorców. Uczestnicy dowiedzą się, jakie modele finansowania najlepiej sprawdzają się w początkowych fazach rozwoju firmy. Podczas szkolenia omówione zostaną zalety i wady różnych opcji finansowania, a także przykłady z życia wzięte, które pomogą w zrozumieniu potencjalnych wyzwań i ryzyk. Dzięki praktycznym ćwiczeniom uczestnicy nauczą się przygotowywać własne plany finansowania dostosowane do specyfiki ich pomysłów biznesowych.​

Program szkolenia:

I. Franczyza i działalność agencyjna jako model finansowania biznesu na starcie - czas 1 godz.
 -franczyza i franschising - cechy modelu,
-rodzaje i działanie franczyzy,
-kluczowe elementy w umowie franczyzowej - na co warto zwrócić uwagę,
-rozwój i zarządzanie franczyzą,
-korzyści i wady franczyzy,
-wybór franczyzy - studium przypadku (case study),
-działalność agencyjna jako alternatywa franczyzy - studium przypadku (case study).
II.MODEL BIZNESOWY BENCHMARKINGU - czas 1 godz.
 -benchmarking i benchmark - model biznesu oparty o wzorce,
-działania oparte na sprawdzonych benchmarkach,
-zasady wyboru benchmarków,
-rodzaj wdrażanych rozwiązań benchmarkingowych,
-korzyści i wady benchmarkingu,
-dobre praktyki - studium przypadku (case study),
benchmarking finansowy.  
III.NAJCZĘSTSZE PROBLEMY W ZARZĄDZANIU WŁASNYM BIZNESEM NA STARCIE - czas 1 godz.
-wąskie gardła w sprzedaży
-przekonania o biznesie
-strategia marketingowa lub jej brak
-strategia finansowania biznesu - utrzymanie płynności finansowej
zagrożenia i słabe strony.

Prowadząca szkolenie:

Lidia Garczyńska-Szymkowiak
Ekonomista (zarządzanie, marketing, bankowość, ekonomia społeczna, przedsiębiorczość). Od 24 lat doradca biznesowy i zawodowy w Ośrodkach Przedsiębiorczości i Ośrodkach Wsparcia Ekonomii Społecznej dla sektora MŚP. W latach 1998-2004 marketingowiec i doradca finansowy w banku i instytucji doradztwa unijnego (finansowanie zwrotne i dotacyjne sektora MŚP). Od 2016 r. ekspert ekonomiczny portalu zafirmowani.pl Alior Bank. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec, certyfikowany trener przedsiębiorczości w technologii e-learningu, członek Komisji Oceny Biznesplanów. 

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację za pośrednictwem portalu Evenea.

Szkolenie odbędzie się przy pomocy CLICK meeting. Link zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Liczba miejsc jest ograniczona! O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.

Szkolenie finansowane jest ze środków budżetowych Miasta Poznania.

Serdecznie zapraszamy!

Zapisy: Wybrane modele biznesowe finansowania na start małych firm

Poszukiwanie kontrahentów na rynkach zagranicznych - ABC eksportu

szkolenie online

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH on-line pt.

Poszukiwanie kontrahentów na rynkach zagranicznych - ABC eksportu

Data: 25.11.2024 (poniedziałek)

Organizator: POLSKA IZBA GOSPODARCZA IMPORTERÓW, EKSPORTERÓW I KOOPERACJI

Czas szkolenia online: 10:00-13:00

Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:00-16:00

Program szkolenia:

  • 1. Dlaczego warto eksportować
  • 2. Metody poszukiwania kontrahentów na rynkach zagranicznych
  • 3. Kryteria brane pod uwagę przy selekcji firm
  • 4. Instytucje wspierające w zakresie poszukiwania kontrahentów na rynkach zagranicznych
  • 5. Sposoby oceny partnerów handlowych na rynkach zagranicznych
  • 6. Budowanie relacji biznesowych na rynkach zagranicznych ze szczególnym uwzględnieniem

udziału w zagranicznych misjach gospodarczych, targach oraz bezpośrednich spotkaniach

  • Q&A

Rejestracja do 24.11.2024

Osoby reprezentujące przedsiębiorstwa prosimy o rejestrację z adresu z domeny służbowej. 

Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu: https://forms.gle/Fw55iqwTGqUjrQES9

Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Sylwetka trenera:

Iwona Wesołek - Ekspert z zakresu wprowadzania produktów i firm na rynki zagraniczne, tj. kojarzenia partnerów, tworzenia strategii rozwoju przedsiębiorstw oraz finansowania działań ekspansyjnych. Jest twórcą biznesplanów oraz analiz rynkowych. Posiada doświadczenie w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków publicznych, w tym z UEm.in. na rozwój eksportu. Organizowała szereg wyjazdów na targi i misje gospodarcze zagranicą, ponadto szkolenia i konferencje, w tym międzynarodowe związane z tematyką eksportu. Posiada 20-letnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług doradczych związanych z rozwojem eksportu, w tym jako wieloletni konsultant Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw PARP. Pełni funkcję dyrektora w Polskiej Izbie Gospodarczej Importerów, Eksporterów i Kooperacji.

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

POLSKA IZBA GOSPODARCZA

Importerów Eksporterów i Kooperacji

www.pcc.org.pl

Budowanie oferty i wycena w oparciu o potrzeby klienta i trendy rynkowe

Poznań Biznes Partner, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro

Poznań Biznes Partner oraz Beata Zięba Get Better zapraszają na bezpłatne szkolenie stacjonarne: Budowanie oferty i wycena w oparciu o potrzeby klienta i trendy rynkowe

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę, jak konstruować oferty, które zainteresują klientów i zmotywują ich do podjęcia współpracy. Uczestnicy nauczą się również personalizować oferty w zależności od potrzeb klientów. Dodatkowo, szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności szacowania wartości produktów/usług oraz ich wyceny na podstawie mierzalnych wskaźników.

Termin: 25-26.11.2024 r.  godz. 16:30 - 19:30

Miejsce: Poznań Biznes Partner, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro

Zapisy: https://app.evenea.pl/event/budowanieoferty/

Szkolenie jest skierowane do:

  • Przedsiębiorców z sektora MŚP.
  • Osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej.
  • Osób zainteresowanych rozwojem umiejętności w zakresie ofertowania oraz wyceny swoich produktów i usług.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Analiza rynku, trendów i potrzeb klienta - praktyczne narzędzia (1 godz.)

  • Korzystanie ze źródeł wtórnych i pierwotnych.
  • Barometr trendów.
  • Potrzeby klienta - poszukiwanie wiedzy u źródła.

2. Jakie problemy rozwiązuje nasz produkt/usługa? (0,5 godz.)

  • Produkt/usługa dla każdego czy dla wybranych?
  • Czy rozwiązujemy problemy klienta czy szukamy wyzwań dla organizacji?

3. Empatyczne podejście do klienta (0,5 godz.)

4. Język korzyści i słowa klucze w budowaniu ofert (1 godz.)

  • Cecha, zaleta, korzyść.
  • Słowa klucze oparte na wartościach, potrzebach, trendach.

5. Kanały dotarcia do kluczowych i niszowych klientów (0,5 godz.)

  • Kanały pośrednie i bezpośrednie.
  • Własne i partnerskie.

6. Skuteczne Call to Action! (0,5 godz.)

  • Co klient może zrobić, czego chce, co jest poza jego zasięgiem?
  • W co angażować klienta?

7. Cena oparta na kosztach, konkurencji czy potrzebach klientów - optymalizacja rozwiązań (1 godz.)

  • Strategie cenowe: niskie, średnie i wysokie ceny.
  • Cena a realne koszty produktu/usługi.
  • Jak porównywać się do konkurencji?

Prowadząca: Beata Zięba - socjolog, przedsiębiorca, wykładowca

*Sala jest przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Serdecznie zapraszamy!

Sztuka autoprezentacji - szkolenie online

online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Sztuka autoprezentacji

Termin: 22.11.2024, godz. 09:00-10:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Sztuka autoprezentacji

Ważne informacje:

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Czym jest autoprezentacja? Jakie czynniki na nią wpływają?
  • Czy stres może mobilizować,a nie paraliżować?
  • Poznasz zasady przygotowania wypowiedzi - jej treść i sposób przedstawiania.
  • Jak definiować grupę odbiorców?
  • Jakie są typy mówców?
  • Poznasz różne techniki wypowiedzi.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • studentów,
  • osób mających trudności z wystąpieniami publicznymi,
  • osób reprezentujących siebie lub firmę,
  • pracowników działów sprzedaży,
  • przedsiębiorców,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.

Agenda szkolenia

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Czynniki decydujące o naszej autoprezentacji
  • 09:15 Czy stres może mobilizować, a nie paraliżować!?
  • 09:30 Pracujemy nad treścią
  • 09:45 Sposób prezentacji - nie bez znaczenia!
  • 10:00 Do kogo mówisz, piszesz, dzwonisz....?
  • 10:15 Jakim jesteś mówcą?
  • 10:15 Triki i taktyki
  • 10:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Prowadząca:

Monika Bezak

Mindloop

Monika Bezak posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie i pracy przy projektach szkoleniowych, edukacyjnych oraz stażowych połączone z wykształceniem dziennikarskim (i praktyką!) oraz psychologią menedżerską. Doradza firmom i instytucjom na etapie kreowania pomysłu i wdrażania projektu do realizacji. Sieciuje placówki edukacyjne oraz firmy. Moderuje procesy współpracy. Pozyskuje dofinansowanie dla projektów szkoleniowych krajowych oraz międzynarodowych. Zarządza projektami. Pracuje jako Ekspert ds. Rynku Pracy. Prowadzi szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, inicjowania projektów badawczo-rozwojowych oraz procesów związanych z sieciowaniem. Lubi dzielić się wiedzą i inspirować.

Słowo od prowadzącego:

Świetnie czujesz się, kiedy wypowiadasz się na forum? Potrafisz przygotować wypowiedź i swoje wystąpienie? Jak czujesz się w czasie spotkań? Czy chwytasz za telefon i rozmawiasz swobodnie? Jak czujesz się w czasie rozmów, czy wymiany korespondencji? "Jak Cię widzą, tak Cię piszą" - jakie to dzisiaj niesie ze sobą znaczenie? Jeśli chcesz popracować nad swoim przekazem, treścią, ale też sposobem prezentacji - zapraszam!

E-doręczenia dla przedsiębiorców od 1 stycznia 2025 roku - szkolenie online

online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. E-doręczenia dla przedsiębiorców od 1 stycznia 2025 roku

Termin: 21.11.2024, godz. 11:30-13:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: E-doręczenia dla przedsiębiorców od 1 stycznia 2025 roku

Ważne informacje:

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Czym są e-doręczenia?
  • W jaki sposób można wykorzystać e-doręczenia w codziennej pracy przedsiębiorstwa?
  • Jakie są wymagania techniczne aby korzystać z e-doręczeń?
  • Które przedsiębiorstwa są zobowiązane do używania e-doręczeń?
  • Jakie są korzyści z używania e-doręczeń dla przedsiębiorcy?
  • Czy można zrezygnować z e-doręczeń?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • pracowników małych i średnich przedsiębiorstw,
  • obywateli Polski zainteresowanych tematyką e-doręczeń,
  • pracowników działów kadr i płac,
  • pracowników administracji,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

Agenda szkolenia

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Podmioty zobowiązane do posiadania adresu do doręczeń elektronicznych
  • 11:45 Rodzaj korespondencji przesyłanej drogą elektroniczną
  • 12:15 Na czym polegają e-doręczenia?
  • 12:30 Odpowiedzi na pytania praktyczne
  • 12:45 Rezygnacja z e-doręczeń oraz korzyści z e-doręczeń
  • 13:00 Harmonogram obowiązku stosowania z e-doręczeń
  • 13:15 Sesja pytań i odpowiedzi
  • 13:30 Zakończenie szkolenia

Prowadząca:

Donata Hermann

KWP Donata Hermann

Donata Hermann - uczy jak, w praktyce wykorzystywać przepisy Kodeksu pracy. Pasjonatka oraz ekspert ds. prawa i rynku pracy, która dzięki wieloletniemu doświadczeniu w tej dziedzinie, dzieli się wiedzą jednocześnie rozwijając markę osobistą pod nazwą: Kadry w pigułce. Szkoleniowiec. Ekspercki wymiar wiedzy potwierdzają wydane publikacje wydawnicze - sześć książek w tematyce prawa pracy; autorka wielu artykułów i porad z zakresu prawa pracy, autorka kursów online, autorka i jednocześnie prowadząca program telewizyjny Kadry w pigułce w telewizji ogólnopolskiej BIZNES24, konsultant. Od kilku lat merytorycznie wspierająca start-upy kreujące kreatywne oraz innowacyjne rozwiązania dla pracodawców. Związana z uczelnią SGH.

Słowo od prowadzącego:

Obowiązkowe e-Doręczenia ruszają 1 stycznia 2025 roku. E-doręczenia już wkrótce będą obowiązkowe dla podmiotów publicznych i przedsiębiorców. Warto poznać, jaki jest harmonogram wdrożenia e-doręczeń i na kim będzie ciążył obowiązek ich stosowania.Krajowy system e-Doręczeń to nie rozwiązanie rządowe, tylko rynkowe, z którego już wkrótce będziemy wszyscy korzystać.

Podatek VAT - szkolenie online

szkolenie online

Poznań Biznes Partner i firma KDM Edukacja Paweł Małecki, Elżbieta Tuszyńska zapraszają na bezpłatne 3-dniowe szkolenie online pt. Podatek VAT.

Termin: 20-22 listopada 2024 r. w godz. 16:30-20:00

Zapisy: Podatek VAT

Program szkolenia:

  1. Zagadnienia ogólne - pojęcie i istota podatku VAT
  2. Podmiot opodatkowania:
    • definicja podatnika podatku VAT
    • szczególne kategorie podatników VAT
    • zwolnienia podmiotowe
  3. Przedmiot opodatkowania
    • czynności podlegające opodatkowaniu podatkiem VAT
    • odpłatna dostawa towarów na terytorium kraju
    • odpłatne świadczenie usług na terytorium kraju
    • wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów za wynagrodzeniem na terytorium kraju
    • wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów
    • eksport towarów
    • import towarów
  4. Podstawa opodatkowania
    • sposób ustalania podstawy opodatkowania - zasada ogólna
    • dotacje, subwencje i inne dopłaty o podobnym charakterze
    • wymiana barterowa
    • świadczenia nieodpłatne
  5. Obowiązek podatkowy
    • moment powstania obowiązku podatkowego - zasady ogólne
    • obowiązek podatkowy w wewnątrzwspólnotowej dostawie towarów i w wewnątrzwspólnotowym nabyciu towarów
    • obowiązek podatkowy u małych podatników
  6. Wysokość opodatkowania
    • stawki podatku VAT
    • szczególne przypadki zastosowania stawki 0%
    • zwolnienia
    • zwolnienia z tytułu importu towarów
  7. Zakres terytorialny opodatkowania - ustalenie miejsca opodatkowania
    • miejsce świadczenia przy dostawie towarów
    • miejsce świadczenia przy wewnątrzwspólnotowym nabyciu towarów
    • miejsce świadczenia przy imporcie towarów
    • miejsce świadczenia przy świadczeniu usług
  8. Rejestracja płatnika podatku VAT
    • podmioty zobowiązane do rejestracji jako płatnicy podatku VAT
    • podmioty zwolnione z płacenia podatku VAT
    • dokonanie rejestracji:

- rejestracja jako podatnik czynny - formularz VAT-R

- rejestracja jako podatnik zwolniony

kiedy warto być podatnikiem VAT, a kiedy wybrać zwolnienie?

  1. Zasady obliczania podatku VAT. Odliczenia i zwroty podatku.
  • VAT naliczony i VAT należny
  • odliczanie i zwrot podatku
  • rozliczanie podatku w odniesieniu do nieściągalnych wierzytelności
  • odliczanie częściowe podatku oraz korekta podatku naliczonego

Jednolity Plik Kontrolny (JPK_VAT)

  1. Zapłata podatku VAT - formy i terminy. Deklaracje podatkowe.
  2. Fakturowanie
  • elementy składowe faktury VAT
  • rodzaje faktur oraz zasady ich wystawiania
  • korygowanie błędów na fakturach- faktury i noty korygujące
  • faktury w formie elektronicznej
  • duplikaty faktur
  1. Obowiązki ewidencyjne podatnika
  • ewidencja sprzedaży
  • ewidencja zakupu
  • ewidencja sprzedaży na rzecz osób fizycznych za pomocą kas rejestrujących

Prowadzący: dr. inż. Paweł Małecki

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację za pośrednictwem portalu Evenea.pl

Szkolenie odbędzie przy pomocy platformy Zoom. Link logujący do szkolenia otrzymają Państwo w dniu spotkania.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Szkolenie finansowane jest ze środków budżetowych Miasta Poznania.

Zapraszamy serdecznie!

Wprowadzenie do wideomarketingu dla marki i biznesu

szkolenie online

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH on-line pt.

Wprowadzenie do wideomarketingu dla marki i biznesu.

Data: 19.11.2024 (wtorek)

Organizator: POLSKA IZBA GOSPODARCZA IMPORTERÓW, EKSPORTERÓW I KOOPERACJI

Czas szkolenia online: 10:00-13:30

Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:30-17:30

5 korzyści dla uczestników:

  1. Uczestnicy dowiedzą się, dlaczego wideo jest tak potężnym narzędziem marketingowym i jak

skutecznie wykorzystywać ten format na różnych platformach.

  1. Uczestnicy zobaczą, jak planować tworzenie treści wideo.
  2. Uczestnicy zdobędą wiedzę, jaki sprzęt i aplikacje pomogą im w nagrywaniu filmów dla marki

i biznesu.

  1. Uczestnicy nauczą się, jak dostosować swoje treści do algorytmów i specyfikacji Instagrama,

YouTube'a oraz TikToka.

  1. Uczestnicy szkolenia poznają najczęstsze błędy popełnianie przy tworzeniu materiałów.

Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.

Rejestracja do 18.11.2024

Osoby reprezentujące przedsiębiorstwa prosimy o rejestrację z adresu z domeny służbowej. 

Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu: https://forms.gle/otEirntM8BYwJR8L6

Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Sylwetka trenera:

Joanna Bogielczyk - Trener biznesu, ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych. Doradza jak skutecznie rozwijać siebie i własną firmę. Realizuje projekty w obszarze strategii budowania marki i rozwoju biznesu. Pomaga w tworzeniu silnych marek, w promocji i w zwiększaniu sprzedaży. Uczy jak skalować i automatyzować biznes za pomocą mediów społecznościowych. Współpracuje z setkami przedsiębiorstw, organami administracji samorządowych i organizacjami biznesowymi. Autorka kilku e-booków, min. "Jak zbudować silną markę w social mediach. 10 skutecznych porad". Klienci cenią jej pragmatyzm, bo poleca tylko skuteczne rozwiązania. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na:

Instagramie: https://www.instagram.com/joannabogielczyk/,

Projekt szkoleniowy jest sfinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl

POLSKA IZBA GOSPODARCZA

Importerów Eksporterów i Kooperacji

www.pcc.org.pl

Jak nauczyć się krok po kroku tworzyć reklamy TikTok Ads i angażujące treści, które zaskoczą Twoich odbiorców!

Poznań Biznes Partner, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro

Poznań Biznes Partner oraz Widoczni zapraszają na bezpłatne szkolenie stacjonarne: Jak nauczyć się krok po kroku tworzyć reklamy TikTok Ads i angażujące treści, które zaskoczą Twoich odbiorców!

Termin: 19.11.2024r. godz. 17:00 - 19:30

Miejsce: Poznań Biznes Partner ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro

Zapisy: https://app.evenea.pl/event/reklamytiktokads/

Szkolenie pokaże, jak skutecznie wykorzystać potencjał TikToka do promocji. Uczestnicy dowiedzą się, jak zaplanować kampanię reklamową, tworzyć kreatywne treści i angażować swoich odbiorców. To szkolenie idealne dla osób, które chcą zaskoczyć swoją publiczność i zwiększyć zasięgi za pomocą innowacyjnych form reklamowych na TikToku!

Szkolenie jest skierowane do: właścicieli małych i średnich firm, którzy chcą wykorzystać TikTok do promocji swoich produktów i zwiększenia zasięgu marki. Przeznaczone jest również dla marketingowców i specjalistów ds. reklamy, którzy pragną poszerzyć swoją wiedzę o nowoczesne narzędzia reklamowe i techniki angażowania odbiorców na TikToku. Freelancerzy i twórcy treści znajdą w szkoleniu cenne wskazówki, jak tworzyć skuteczne, kreatywne kampanie reklamowe dla klientów lub rozwijać własne profile. To także idealne szkolenie dla osób początkujących w TikTok Ads, które chcą nauczyć się krok po kroku tworzenia angażujących reklam na tej platformie.

Program:

-Wprowadzenie do TikTok Ads

-Kreowanie kampanii reklamowej

-Kreatywne formaty reklamowe

-Tworzenie angażujących treści

-Jak poprawić skuteczność działań reklamowych?

-Analiza realnych przykładów kampanii i wyciąganie wniosków

Prowadząca: Adrianna Bryzik, koordynatorka działu Performance Marketingu

*Sala jest przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Zapraszamy!

Lider 360 ° integracja umiejętności miękkich i twardych w zarządzaniu firmą.

szkolenie online

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie online: Lider 360 ° integracja umiejętności miękkich i twardych w zarządzaniu firmą.

Kiedy? 18 i 19 listopada 2024 - 2 popołudnia, poniedziałek i wtorek
Godziny: 17:00 - 20:30
Tryb? Online!

Zapisz się już dziś https://forms.gle/UfhJqwkUxfpNB41t9 - dostęp do szkolenia tylko dla zarejestrowanych!

Dla kogo jest szkolenie?
Szkolenie jest skierowane do osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności zarządzania sytuacjami kryzysowymi, poznać skuteczne techniki negocjacyjne oraz doskonalić komunikację w biznesie. Jest to idealne szkolenie dla osób, które dążą do wzmocnienia swojej marki osobistej i budowania silnych relacji zawodowych.

Co zyskam?
Uczestnicy szkolenia mogą nauczyć się, jak tworzyć skuteczne strategie komunikacji kryzysowej i planować działania na czas kryzysu. Dowiedzą się, jak budować markę osobistą oraz nawiązywać wartościowe kontakty biznesowe poprzez efektywny networking. Zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie priorytetyzacji zadań, planowania czasu pracy, zarządzania komunikacją w zespole oraz technik negocjacyjnych, co pozwoli im efektywnie planować pracę i osiągać cele nawet w trudnych sytuacjach.

Szkolenie jest podzielone na 2 dni, w tym 4 bloki tematyczne:

18.11.2024 - Poniedziałek, 17:00 - 20:30,
Houston, mamy problem - czyli jak zarządzać komunikacją w kryzysie
Budowanie marki osobistej - wykorzystanie technologii i mediów społecznościowych w budowaniu kariery

19.11.2024 - Wtorek, 17:30 - 20:30
Skuteczne zarządzanie - zarządzanie sobą i zespołem w czasie
Mistrzostwo wpływu - narzędzia negocjacyjne dla Liderów Biznesu

Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikaty potwierdzające obecność na szkoleniu.

Organizatorzy wydarzenia: Fundacja In_Spire, Miasto Poznań (Poznań Biznes Partner).

Projekt sfinansowano ze środków budżetowych Miasta Poznania.

Co to jest DISC i dlaczego działa?"

Poznań Biznes Partner, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro

Poznań Biznes Partner oraz Kamila Barańska - Sorn zapraszają na BEZPŁATNE SZKOLENIE STACJONARNE pt. "Co to jest DISC i dlaczego działa?"

Termin: 18.11.2024 r. godz. 16:30 - 20:00

Miejsce: Poznań Biznes Partner ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro

Zapisy: https://app.evenea.pl/event/cotojestdisc/

Każdy z nas ma preferowany styl zachowania dlatego na ten sam czynnik, czy sytuację reagujemy w różny sposób. Również nasz sposób kierowania ludźmi lub pracy z klientem jest różny w zależności od naszych naturalnych i preferowanych zachowań. Niestety najczęściej nie znamy swojego stylu i nie rozumiemy dlaczego pewne rzeczy przychodzą nam trudniej, zdarzenia stresują bardziej, a współpracownicy denerwują "bez powodu". Czujemy się zdemotywowani i zestresowani. Nasza efektywność spada, rośnie frustracja. W zespołach rodzą się konflikty I spory oraz antagonizujące podgrupy. Zakładamy złą wolę, bo zakładamy, że rozmówca widzi świat tak jak my.

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, chcą poznać narzędzie jakim jest DISC - system analizy zachowań i typologii i jak to działa w praktyce.

Ta wiedza sprawdza się w codziennym funkcjonowaniu oraz w biznesie i przekłada realnie na podniesienie efektywności i zaangażowania.

Na szkoleniu uczestnicy poznają główne założenia podziału na kolory/style zachowań i dowiadują się jak stawiać na swoje mocne strony. Uczą się świadomie budować komunikat, niwelować nieporozumienia w zarodku oraz dokonywać sprzyjających nam aktywności.

ZARZĄDZAJ WYDAJNIEJ, BUDUJ ZAANGAŻOWANIE, WZMACNIAJ RELACJE, KOMUNIKUJ SIĘ BEZ FRUSTRACJI, REKRUTUJ SKUTECZNIEJ

Program:

1.Co to jest DISC ?

2.Dlaczego się różnimy? Podstawy DISC. Platynowa zasada.

3.4 główne style - dominujący, inspirujący, stabilny i sumienny

4.Prawdopodobnie mój styl determinujący to...? (ćwiczenie)

5.Komunikacja i kolor. Mów tak jak rozumie odbiorca.

6.Reakcje na stres, presję czasu.

7.Kolory a potrzeby. Świadomie zabezpieczaj teren.

8.Konflikt -jak zapobiegać, jak reagować, jak nie reagować?

9.Praktycznie zastosowanie na co dzień.

10.Pułapki - tego nie rób.

Prowadząca: Kamila Barańska - Sorn - trenerka i certyfikowana konsultantka maxieDISC 

https://kamilasorn.pl/

https://www.linkedin.com/in/kamilasorn/

*Sala jest przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Zapraszamy!

ZMIANA TERMINU Warsztaty online pt."Wystąpienia publiczne".

szkolenie online

Serdecznie zapraszamy na praktyczne i bezpłatne warsztaty online pt. "Wystąpienia publiczne".

Data: 23.10.2024 (piątek)
Organizator: POLSKA IZBA GOSPODARCZA IMPORTERÓW, EKSPORTERÓW I KOOPERACJI
Czas szkolenia online: 09:00-14:00

Dla kogo? Dla każdego, kto chce poprawić swoje umiejętności w publicznych wystąpieniach! Uczestnicy otrzymają gotowe wskazówki i praktyczne narzędzia, które pozwolą  pewnie stanąć przed publicznością.

Program szkolenia:
✔️ Wprowadzenie i networking
✔️ Elementy skutecznej prezentacji
✔️ Komunikacja werbalna i niewerbalna
✔️ Techniki radzenia sobie ze stresem
✔️ Praktyczne wystąpienia i feedback

Sylwetka trenera:
Małgorzata Gierwazik - doktor nauk społecznych w zakresie nauk o polityce i administracji. Absolwentka Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu (2016 r.)  Pełni funkcję członka Zarządu Polskiej Izby Gospodarczej Importerów Eksporterów i Kooperacji. Ekspertka komunikacji społecznej, Public Relations i Media Relations, zarządzania informacją w sytuacjach kryzysowych. Członkini Polskiej Akademii Nauk - Sekcja Informacji Naukowej (od 2009 r.)  Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe jako rzecznik prasowy w organizacjach o zróżnicowanej formie prawnej. Prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu komunikowania w sytuacjach kryzysowych, PR, MR i budowania marki. Wspiera osoby publiczne, zarządy i wyższą kadrę w umiejętnościach komunikacyjnych i autoprezentacyjnych oraz budowaniu spójnej marki osobistej.  Inspiruje i motywuje -  łącząc szeroką wiedzę akademicką i wieloletnie doświadczenie w środowisku gospodarczym

Link do zgłoszeń: formularz

Uwaga: Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!

Projekt szkoleniowy jest sfinansowany ze środków budżetowych Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

ul. 28 Czerwca 1956 r. 404

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez email: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

3. Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym zgodnie ze Strategią Rozwoju Miasta Poznania 2020+ przyjętą Uchwałą nr XLI/708/VII/2017 Rady Miasta Poznania z dnia 24 stycznia 2017 roku, którym jest m.in. upowszechnianie wiedzy biznesowej i wspieranie rozwijania kompetencji biznesowych dla mikro i małych przedsiębiorców oraz wśród osób planujących podjęcie działalności gospodarczej.

4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

5. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

 a) dostępu do swoich danych osobowych

 b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe

 c) żądania usunięcia danych, gdy:

   · dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane

   · dane przetwarzane są niezgodnie z prawem

 d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

   · osoby te kwestionują prawidłowość danych

   · przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych

   · Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebnen osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń

6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu realizowanym przez Ośrodek Doradczo-Szkoleniowy Wydziału Działalności Gospodarczej Urzędu Miasta Poznania.

8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

9. Odbiorcami danych są podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.