Nasz serwis używa plików cookies. Wykorzystujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w sposób dopasowany
do indywidualnych potrzeb Użytkowników. Dzięki temu możliwe jest także korzystanie z narzędzi analitycznych oraz
udostępnianie funkcji mediów społecznościowych i odtwarzacza wideo.
Kliknij przycisk „Zaakceptuj lub zamknij”, by wyrazić zgodę na używanie plików cookies i przejść bezpośrednio
do strony lub „Wyświetl ustawienia plików cookies”, aby zobaczyć szczegółowy opis typów plików cookies, a
następnie podjąć decyzję, które z nich chcesz zaakceptować. W każdej chwili istnieje możliwość zarządzania ustawieniami plików cookies -
w stopce strony umieściliśmy link do "Zmień ustawienia Cookies".
Administratorem danych osobowych użytkowników serwisu jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu
Kolegiackim 17, 61-841 Poznań, natomiast podmiotem przetwarzającym dane jest Instytut Chemii Bioorganicznej PAN -
Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe (PCSS) ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych znajdują się w Polityce prywatności.
Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies,
a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w Polityce cookies.
Cenimy Twoją prywatność
Urząd Miasta Poznania odpowiedzialny za prowadzenie Miejskiego Informatora Multimedialnego
Miasta Poznania, zwraca szczególną uwagę na przestrzeganie prawa użytkowników
do prywatności. Prezentowana informacja poniżej opisuje za co odpowiadają poszczególne cookies.
Zarządzaj swoimi ustawieniami dotyczącymi prywatności i wybierz jakie pliki cookies chcesz zaakceptować.
Wybrane pliki cookies:
Cookies plików wideo
Cookies wpływające na wydajność
Funkcjonalne pliki
Niezbędne pliki cookies (przyspieszają stronę)
Cookies plików wideo
Na naszym serwisie internetowym, zamieszczane są wideo z serwisu YouTube.
W tym celu wykorzystywane są pliki cookies podmiotów trzecich dotyczące usługi YouTube
zawierające m.in. preferencje użytkownika oraz liczydło kliknięć. Nie ma możliwości wyłączenia
tych plików cookies ponieważ ładowane są dopiero przy odtwarzaniu wideo. Jeżeli więc Użytkownik
nie godzi się na ich załadowanie, to nie powinien odtwarzać udostępnionych na stronie wideo filmów.
Cookies wpływające na wydajność
Pliki cookies o charakterze analitycznym, wpływającym na wydajność zbierają informację o tym, jak często strona jest
odwiedzana i jak się z niej korzysta np. które strony są najbardziej i najmniej popularne i w jaki sposób Użytkownicy
poruszają się po serwisie. Pomagają w identyfikowaniu problemów z poszczególnymi podstronami.
Dzięki temu możemy ulepszać zawartość i wydajność strony i uczynić ją bardziej przyjazną i intuicyjną dla użytkownika.
Pliki cookie o charakterze analitycznym i wpływające na wydajność nie są usuwane po zamknięciu przeglądarki i
są trwale przechowywane na komputerze lub urządzeniu użytkownika.
Funkcjonalne pliki
Pliki cookie wpływające na funkcjonalność umożliwiają witrynie przypomnienie sobie informacji
wprowadzonych przez użytkownika lub dokonanych przez niego wyborów (takich jak język, wyrażone zgody)
i mają na celu umożliwienie korzystania z lepszych i bardziej spersonalizowanych funkcji. Pliki te
umożliwiają także optymalizację użytkowania witryny po zalogowaniu się.Pliki cookie wpływające na
funkcjonalność nie są usuwane po zamknięciu przeglądarki i są trwale przechowywane na komputerze
lub urządzeniu użytkownika.
Niezbędne pliki cookies
Te pliki cookie są niezbędne do tego, aby umożliwić prawidłowe poruszanie się po naszym serwisie internetowym.
Pozwalają na działanie niezbędnych funkcji strony takich jak logowanie, ustawienia preferencji prywatności lub
zapewnienie bezpieczeństwa i nie mogą być wyłączone. Możesz zmienić ustawienia przeglądarki, aby zablokować te pliki cookie,
jednakże niektóre funkcjonalności strony mogą nie działać poprawnie.
Niezbędne pliki cookie nie są przechowywane w trwały sposób na komputerze lub innym urządzeniu użytkownika i są usuwane z chwilą
zamknięcia przeglądarki.
Networking Inkluzywny - Budowanie Wartościowych Relacji Biznesowych
Data: 11 grudnia 2024 r. (środa) Godziny: 16:00-20:00 Miejsce: Plus Jeden Poznań, ul. Za Bramką 1
Opis wydarzenia: Czy networking kojarzy Ci się z gorączkowym wymienianiem wizytówek, żeby wysłać sobie wzajemnie oferty handlowe? A może zarezerwowane jest tylko dla sprzedawców i ekstrawertyków? Nic bardziej mylnego! Podczas naszego spotkania poznasz prawdziwą moc budowania relacji biznesowych. Dowiesz się, dlaczego to introwertycy częściej posiadają super moce pozwalające wyciągnąć prawdziwą wartość z rozmowy. Zobaczysz, że sieciowanie to niekoniecznie sprzedaż i autopromocja, a szczera pomoc innym.
Dzięki poznaniu niestereotypowych modeli mentalnych oraz praktyk, wyjdziesz ze spotkania gotowy na budowanie swojej profesjonalnej sieci kontaktów. A może zorientujesz się, że już takową posiadasz i wystarczy zaaplikować odpowiednie działania? Nieważne, czy jesteś osobą przedsiębiorczą, introwertyczną, ekstrawertyczną, czy też poszukującą wiedzy - każdy znajdzie coś dla siebie.
Spotkanie odbędzie się w formule konwersatorium połączonego z aktywizacją uczestników.
Czego się spodziewać?
Filozofia Networkingowa
Budowanie Relacji vs. Sprzedaż
Networking dla Każdego - znajdź swoją metodę
Porady i Sztuczki
Ćwiczenia w grupach
Podczas szkolenia uczestnicy: - Poznają modele mentalne i dobre praktyki networkingowe, - Nauczą się budować więzi zawodowe i efektywnie je wykorzystywać w kontekście biznesowym, - Zdobędą wiedzę o tworzeniu inkluzywnych, trwałych relacji w zróżnicowanym środowisku zawodowym.
Szkolenie będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów oraz poszerzenia swojej wiedzy na temat budowania relacji biznesowych w kontekście dzisiejszych wyzwań. Dzięki ćwiczeniom praktycznym, uczestnicy będą mieli szansę na zastosowanie nowo nabytych umiejętności.
Prowadzący: Michał Domański Konsultant ds. networkingu, gospodarz wydarzeń i mówca publiczny. Przez lata wycofany i zamknięty w sobie. Dzisiaj, poprzez warsztaty, facylitację i doradztwo, Michał pomaga edukować w zakresie rozwijania długoterminowych relacji biznesowych, uwzględniając introwertyków oraz osoby z lękiem społecznym.
Aktywny członek stołecznych wydarzeń biznesowych i technologicznych. Ambasador Szwedzko-Polskiej Izby Gospodarczej oraz Fundacji SpeakLeash - twórców polskiego modelu AI: Bielik.ai. Służy również jako mentor inkubacji startupów dla organizacji pozarządowych i wykładowca akademicki w zakresie przedsiębiorczości i nowych technologii. Badacz w zakresie ekonomii innowacji krajów basenu Morza Bałtyckiego.
Założyciel Masovian AI Fest - warszawskiej inicjatywy skupiającej się na akceleracji lokalnych innowacji - oraz Come Network With Us - rozwiązania zapewniającego pasywny networking na wydarzeniach branżowych.
Michał Domański Introverted Networking Consultant & Business Matchmaker AI Community Builder Public Speaker
Zapraszamy na bezpłatne szkolenie online:"Metodyki zwinne - co warto wykorzystać w małych biznesach"
Chcesz poznać zwinne metodyki zarządzania projektami, które podnoszą efektywność i elastyczność działania? Szukasz rozwiązań, które pomogą Ci szybko adaptować się do zmieniających się potrzeb rynku?
Dołącz do nas, jeśli:
➡️ Jesteś przedsiębiorcą z sektora MSP ➡️ Planujesz założyć własną działalność gospodarczą ➡️ Chcesz zdobyć praktyczną wiedzę na temat zwinnych metodyk i zastosować je w swoim biznesie
Termin: 9-10 grudnia 2024, godz. 16:30 - 19:30 Miejsce: Platforma Zoom- link do dołączenia do spotkania zostanie przesłany dzień przed szkoleniem.
1️⃣ Planowanie realizacji projektu według założeń metodyk zwinnych (1 godz.) 2️⃣ Wprowadzenie do scruma (1,5 godz.)
Samoorganizujące się zespoły
Sprint w scrumie
Zasady scrum
3️⃣ Role i ich znaczenie - modelowy zespół (1 godz.)
Product owner
Scrum master
Development team
4️⃣ Elementy metodyk zwinnych - kluczowe pojęcia (1 godz.) 5️⃣ Organizacja spotkań (1,5 godz.)
Sprint planning
Daily scrum
Sprint review
Sprint retrospective
6️⃣ Jak wykorzystać potencjał samoorganizujących się zespołów
Planowanie strategii biznesowej
Usprawnienie organizacji pracy
Budowanie odpowiedzialności i sprawczości pracowników
Korzyści ze szkolenia: Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę na temat zwinnych metodyk, rozwiną umiejętności analityczne i będą mogli wdrożyć nowoczesne techniki zarządzania projektami w swoim biznesie. Szkolenie jest także dobrym wprowadzeniem do dalszego rozwoju na certyfikowanych kursach.
Szkolenie poprowadzi Beata Zięba, doświadczony socjolog, trener biznesu i administracji, oraz doradca MSP z niemal 20-letnim doświadczeniem w szkoleniu małych i średnich przedsiębiorstw.
➡️ Zapisz się już dziś i odkryj, jak wdrożyć zwinne metodyki, które przynoszą realne efekty!
Poznań Biznes Partner, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro
Zapraszamy na bezpłatne szkolenie stacjonarne: "Sprzedaż naturalna - bądź sobą i sprzedawaj więcej. Dlaczego techniki nie są już tak skuteczne?" Chcesz dowiedzieć się, dlaczego tradycyjne techniki sprzedaży tracą na skuteczności? Chcesz nauczyć się, jak sprzedawać w sposób autentyczny, budować zaufanie i tworzyć relacje bez presji i manipulacji? Dołącz do nas, jeśli: - Pracujesz w sprzedaży, obsłudze klienta lub prowadzisz własny biznes - Szukasz bardziej naturalnych i skutecznych metod nawiązywania kontaktów - Chcesz poprawić swoje wyniki, budując autentyczne, długotrwałe relacje Termin: 5 grudnia 2024, godz. 17:00 - 19:30 Miejsce: Poznań Biznes Partner, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro Zapisy: https://app.evenea.pl/event/sprzedaznaturalna/ Program szkolenia: 1️⃣ Nowe podejście do sprzedaży: dlaczego techniki tracą skuteczność? 2️⃣ Jak budować autentyczne relacje z klientami 3️⃣ Naturalne rozmowy sprzedażowe bez presji 4️⃣ Budowanie lojalności klienta 5️⃣ Case study Szkolenie poprowadzi Przemysław Warzych, ekspert ds. rozwoju biznesu z Agencji widoczni.
Poznań Biznes Partner oraz Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatny webinar pt. Zwrot kosztów szkoleń, doradztwa itp. poprzez udział w projekcie "Usługi rozwojowe dla Twojego biznesu".
Projekt skierowany jest do przedsiębiorców (i ich pracowników) mających siedzibę lub oddział w firmy w mieście Poznań oraz powiatach: poznański, średzki, śremski, szamotulski i obornicki.
Termin: 4 grudnia 2024 r., godz. 10:00 - 11:30
Program spotkania:
1. kluczowe informacje o projekcie
2. od procesu wnioskowania do uzyskania wsparcia
3. przydatne wskazówki dla uczestników
Szkolenie poprowadzi Anna Nadstawska - Kierownik w Dziale Koordynacji Projektów
Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt i rejestrację za pomocą aplikacji Evenea!
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Poznań Biznes Partner oraz firma PC-Paul Paweł Szymkowiak zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. Rozliczenia finansowo-księgowe i ZUS w małej firmie
1. Definicja przedsiębiorcy i osoby prowadzącej pozarolniczą działalność na gruncie przepisów podatkowych,
2. Porównanie form opodatkowania jednoosobowej działalności gospodarczej, w tym zmiany planowane od stycznia 2025 r.
3. Podział i rodzaje przychodów oraz kosztów w działalności gospodarczej
4. Podstawowe ewidencje podatkowe
księga przychodów i rozchodów (KPiR),
ewidencja przychodów w ryczałcie od przychodów ewidencjonowanych,
ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, ustalanie wartości początkowej do ewidencji, zasady amortyzacji i umorzenia,
zasady prowadzenia ewidencji w formie elektronicznej.
5. Ustalanie zaliczek na podatek dochodowy w ciągu roku podatkowego, zamknięcie roku podatkowego,
6. Ulga na złe długi,
7. Rozliczanie wydatków na zakup i eksploatację samochodu w firmie, w tym obowiązek prowadzenia ewidencji przebiegu pojazdu.
8. Zasady wystawiania faktur i faktur korygujących, noty księgowe, zestawienie sprzedaży
9. Sprzedaż przy użyciu kasy fiskalnej,
10. Najczęściej popełniane błędy w rozliczeniach księgowo-podatkowych.
11. Zlecanie prowadzenia spraw księgowo-podatkowych i zusowskich do biura rachunkowego. Na co należy zwrócić uwagę podczas wyboru i korzystania z usług biura rachunkowego? Prowadzenie rozliczeń księgowych i fakturowanie online za pomocą serwisów udostępniane na portalach bankowych.
Prowadzenie:
Jolanta Wiśniewska specjalista d/s rachunkowości przedsiębiorstw i rozliczeń kadrowo-płacowych, certyfikowany główny księgowy 3 stopnia, doradca-konsultant przy wyborze formy prowadzenia działalności gospodarczej i formy opodatkowania, zarządzająca biurem rachunkowo-podatkowym CENTO.
2 dzień - 3 grudnia 2024 r. godz. 16.45-20.15
1. Definicja przedsiębiorcy i osoby prowadzącej pozarolniczą działalność na gruncie przepisów o ubezpieczeniach społecznych i zdrowotnych.
2. Zasady rozliczenia z tytułu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych w 2024 r.
ustalanie wysokości składek zdrowotnych w różnych formach opodatkowania i różnych formach organizacyjno-prawnych prowadzenia pozarolniczej działalności,
możliwości odliczeń części składek zdrowotnych od podatku dochodowego, limity odliczeń,
przekroczenia przychodu/dochodu a wysokość składki zdrowotnej,
różnice między rokiem podatkowym a rokiem "zusowskim",
"ozusowanie" umów cywilnoprawnych przy stosowaniu tej formy zatrudnienia w firmach,
właściwe ustalenie płatnika składek z tytułu zatrudniania pracowników w różnych formach prowadzenia pozarolniczej działalności.
3. "Wakacje składkowe" w ZUS od listopada 2024 r.
4. Planowane zmiany w zasadach opłacania składki zdrowotnej od 2025 r.
5. Zobowiązania płatnika w przypadku dokonywania zmiany formy organizacyjno-prawnej i zmiany formy opodatkowania podatkiem dochodowym w nowym roku.
6. Najczęściej popełniane błędy w obliczeniach zusowskich.
Prowadzenie Dariusz Suchorowski
Specjalista prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, doradca-konsultant w zakresie ubezpieczeń ZUS - społecznych i zdrowotnych, inspektor kontroli i z-ca dyrektora ZUS d/s dochodów. Doradca, szkoleniowiec Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Zarządzający firmą konsultingowo-audytorską o specjalizacji ubezpieczenia społeczne "EKSPERT DORADZTWO I SZKOLENIA"
organizator szkolenia: PC-PAUL, moderator szkolenia Lidia Garczyńska-Szymkowiak
Poznań Biznes Partner oraz Advicero Nexia zapraszają na bezpłatny webinar online pt. Planowane zmiany podatkowe na 2025 r.
Data: 28.11.2024r.
Godzina: 10:00-11:30
Miejsce: Aplikacja ZOOM
Agenda szkolenia:
Uwagi wstępne.
JPK CIT - przesyłanie ksiąg w formie elektronicznej od 2025 r.
Pillar 2 - Globalny podatek minimalny.
Propozycje MF w zakresie zmian w podatkach dochodowych:
zmiany uszczelniające regulacje dotyczące opodatkowania fundacji rodzinnej,
zmiany w preferencji IP Box,
zmiany w daninie solidarnościowej,
zmiany dotyczące działań restrukturyzacyjnych,
wprowadzenie szczegółowych regulacji w zakresie zasad opodatkowania ryczałtem od dochodów spółek,
doprecyzowanie niektórych przepisów dot. cen transferowych.
Zmiany w ustawie o podatkach i opłatach lokalnych - podatek od nieruchomości.
PIT kasowy.
Pytania.
Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt i rejestrację za pomocą aplikacji Evenea!
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Prowadzący
Tomasz Kotoliński- Tax Manager w Advicero Nexia; absolwent kierunku Prawo oraz kierunku Administracja na Wydziale Prawa i Administracji UAM w Poznaniu specjalizujący się w szeroko rozumianym prawie podatkowym krajowym jak i międzynarodowym. Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywał w podmiotach świadczących usługi doradcze, jak i polskich kancelariach podatkowych. Jego praktyka obejmuje w szczególności zagadnienia z bieżącego doradztwa podatkowego z zakresu podatków dochodowych (m.in. podatek u źródła, podatek minimalny, podatek od przerzucanych zysków, ulgi na działalność rozwojową), podatku VAT (m.in. grupy VAT, e-commerce, dostawy łańcuchowe, quick fixes), kwestie restrukturyzacyjne (powołanie, przekształcenia, likwidacje) spółek kapitałowych jak i osobowych, schematy podatkowe, procedury podatkowe (m.in. należyta staranność w VAT, procedura należytej staranności w podatku u źródła) oraz DAC7 i ESG.
Poznań Biznes Partner oraz firma PC-Paul Paweł Szymkowiak zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. Wybrane modele biznesowe finansowania na start małych firm.
Termin: 25 listopada 2024 r. w godz. 17:00-20:00
Szkolenie skierowane jest do osób planujących założenie własnej działalności gospodarczej oraz młodych przedsiębiorców. Uczestnicy dowiedzą się, jakie modele finansowania najlepiej sprawdzają się w początkowych fazach rozwoju firmy. Podczas szkolenia omówione zostaną zalety i wady różnych opcji finansowania, a także przykłady z życia wzięte, które pomogą w zrozumieniu potencjalnych wyzwań i ryzyk. Dzięki praktycznym ćwiczeniom uczestnicy nauczą się przygotowywać własne plany finansowania dostosowane do specyfiki ich pomysłów biznesowych.
Program szkolenia:
I. Franczyza i działalność agencyjna jako model finansowania biznesu na starcie - czas 1 godz. -franczyza i franschising - cechy modelu, -rodzaje i działanie franczyzy, -kluczowe elementy w umowie franczyzowej - na co warto zwrócić uwagę, -rozwój i zarządzanie franczyzą, -korzyści i wady franczyzy, -wybór franczyzy - studium przypadku (case study), -działalność agencyjna jako alternatywa franczyzy - studium przypadku (case study). II.MODEL BIZNESOWY BENCHMARKINGU - czas 1 godz. -benchmarking i benchmark - model biznesu oparty o wzorce, -działania oparte na sprawdzonych benchmarkach, -zasady wyboru benchmarków, -rodzaj wdrażanych rozwiązań benchmarkingowych, -korzyści i wady benchmarkingu, -dobre praktyki - studium przypadku (case study), benchmarking finansowy. III.NAJCZĘSTSZE PROBLEMY W ZARZĄDZANIU WŁASNYM BIZNESEM NA STARCIE - czas 1 godz. -wąskie gardła w sprzedaży -przekonania o biznesie -strategia marketingowa lub jej brak -strategia finansowania biznesu - utrzymanie płynności finansowej zagrożenia i słabe strony.
Prowadząca szkolenie:
Lidia Garczyńska-Szymkowiak Ekonomista (zarządzanie, marketing, bankowość, ekonomia społeczna, przedsiębiorczość). Od 24 lat doradca biznesowy i zawodowy w Ośrodkach Przedsiębiorczości i Ośrodkach Wsparcia Ekonomii Społecznej dla sektora MŚP. W latach 1998-2004 marketingowiec i doradca finansowy w banku i instytucji doradztwa unijnego (finansowanie zwrotne i dotacyjne sektora MŚP). Od 2016 r. ekspert ekonomiczny portalu zafirmowani.pl Alior Bank. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec, certyfikowany trener przedsiębiorczości w technologii e-learningu, członek Komisji Oceny Biznesplanów.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację za pośrednictwem portalu Evenea.
Szkolenie odbędzie się przy pomocy CLICK meeting. Link zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Liczba miejsc jest ograniczona! O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.
Szkolenie finansowane jest ze środków budżetowych Miasta Poznania.
Uwaga:Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Sylwetka trenera:
Iwona Wesołek - Ekspert z zakresu wprowadzania produktów i firm na rynki zagraniczne, tj. kojarzenia partnerów, tworzenia strategii rozwoju przedsiębiorstw oraz finansowania działań ekspansyjnych. Jest twórcą biznesplanów oraz analiz rynkowych. Posiada doświadczenie w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków publicznych, w tym z UEm.in. na rozwój eksportu. Organizowała szereg wyjazdów na targi i misje gospodarcze zagranicą, ponadto szkolenia i konferencje, w tym międzynarodowe związane z tematyką eksportu. Posiada 20-letnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług doradczych związanych z rozwojem eksportu, w tym jako wieloletni konsultant Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw PARP. Pełni funkcję dyrektora w Polskiej Izbie Gospodarczej Importerów, Eksporterów i Kooperacji.
Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.
Poznań Biznes Partner, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro
Poznań Biznes Partner oraz Beata Zięba Get Better zapraszają na bezpłatne szkolenie stacjonarne:Budowanie oferty i wycena w oparciu o potrzeby klienta i trendy rynkowe
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę, jak konstruować oferty, które zainteresują klientów i zmotywują ich do podjęcia współpracy. Uczestnicy nauczą się również personalizować oferty w zależności od potrzeb klientów. Dodatkowo, szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności szacowania wartości produktów/usług oraz ich wyceny na podstawie mierzalnych wskaźników.
Termin: 25-26.11.2024 r. godz. 16:30 - 19:30
Miejsce: Poznań Biznes Partner, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Sztuka autoprezentacji
Termin: 22.11.2024, godz. 09:00-10:30
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Sztuka autoprezentacji
Ważne informacje:
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
Czym jest autoprezentacja? Jakie czynniki na nią wpływają?
Czy stres może mobilizować,a nie paraliżować?
Poznasz zasady przygotowania wypowiedzi - jej treść i sposób przedstawiania.
Jak definiować grupę odbiorców?
Jakie są typy mówców?
Poznasz różne techniki wypowiedzi.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
studentów,
osób mających trudności z wystąpieniami publicznymi,
osób reprezentujących siebie lub firmę,
pracowników działów sprzedaży,
przedsiębiorców,
wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.
Agenda szkolenia
09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
09:00 Czynniki decydujące o naszej autoprezentacji
09:15 Czy stres może mobilizować, a nie paraliżować!?
09:30 Pracujemy nad treścią
09:45 Sposób prezentacji - nie bez znaczenia!
10:00 Do kogo mówisz, piszesz, dzwonisz....?
10:15 Jakim jesteś mówcą?
10:15 Triki i taktyki
10:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Prowadząca:
Monika Bezak
Mindloop
Monika Bezak posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie i pracy przy projektach szkoleniowych, edukacyjnych oraz stażowych połączone z wykształceniem dziennikarskim (i praktyką!) oraz psychologią menedżerską. Doradza firmom i instytucjom na etapie kreowania pomysłu i wdrażania projektu do realizacji. Sieciuje placówki edukacyjne oraz firmy. Moderuje procesy współpracy. Pozyskuje dofinansowanie dla projektów szkoleniowych krajowych oraz międzynarodowych. Zarządza projektami. Pracuje jako Ekspert ds. Rynku Pracy. Prowadzi szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, inicjowania projektów badawczo-rozwojowych oraz procesów związanych z sieciowaniem. Lubi dzielić się wiedzą i inspirować.
Słowo od prowadzącego:
Świetnie czujesz się, kiedy wypowiadasz się na forum? Potrafisz przygotować wypowiedź i swoje wystąpienie? Jak czujesz się w czasie spotkań? Czy chwytasz za telefon i rozmawiasz swobodnie? Jak czujesz się w czasie rozmów, czy wymiany korespondencji? "Jak Cię widzą, tak Cię piszą" - jakie to dzisiaj niesie ze sobą znaczenie? Jeśli chcesz popracować nad swoim przekazem, treścią, ale też sposobem prezentacji - zapraszam!
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. E-doręczenia dla przedsiębiorców od 1 stycznia 2025 roku
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Czego się dowiesz i nauczysz?
Czym są e-doręczenia?
W jaki sposób można wykorzystać e-doręczenia w codziennej pracy przedsiębiorstwa?
Jakie są wymagania techniczne aby korzystać z e-doręczeń?
Które przedsiębiorstwa są zobowiązane do używania e-doręczeń?
Jakie są korzyści z używania e-doręczeń dla przedsiębiorcy?
Czy można zrezygnować z e-doręczeń?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
pracowników małych i średnich przedsiębiorstw,
obywateli Polski zainteresowanych tematyką e-doręczeń,
pracowników działów kadr i płac,
pracowników administracji,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
11:30 Podmioty zobowiązane do posiadania adresu do doręczeń elektronicznych
11:45 Rodzaj korespondencji przesyłanej drogą elektroniczną
12:15 Na czym polegają e-doręczenia?
12:30 Odpowiedzi na pytania praktyczne
12:45 Rezygnacja z e-doręczeń oraz korzyści z e-doręczeń
13:00 Harmonogram obowiązku stosowania z e-doręczeń
13:15 Sesja pytań i odpowiedzi
13:30 Zakończenie szkolenia
Prowadząca:
Donata Hermann
KWP Donata Hermann
Donata Hermann - uczy jak, w praktyce wykorzystywać przepisy Kodeksu pracy. Pasjonatka oraz ekspert ds. prawa i rynku pracy, która dzięki wieloletniemu doświadczeniu w tej dziedzinie, dzieli się wiedzą jednocześnie rozwijając markę osobistą pod nazwą: Kadry w pigułce. Szkoleniowiec. Ekspercki wymiar wiedzy potwierdzają wydane publikacje wydawnicze - sześć książek w tematyce prawa pracy; autorka wielu artykułów i porad z zakresu prawa pracy, autorka kursów online, autorka i jednocześnie prowadząca program telewizyjny Kadry w pigułce w telewizji ogólnopolskiej BIZNES24, konsultant. Od kilku lat merytorycznie wspierająca start-upy kreujące kreatywne oraz innowacyjne rozwiązania dla pracodawców. Związana z uczelnią SGH.
Słowo od prowadzącego:
Obowiązkowe e-Doręczenia ruszają 1 stycznia 2025 roku. E-doręczenia już wkrótce będą obowiązkowe dla podmiotów publicznych i przedsiębiorców. Warto poznać, jaki jest harmonogram wdrożenia e-doręczeń i na kim będzie ciążył obowiązek ich stosowania.Krajowy system e-Doręczeń to nie rozwiązanie rządowe, tylko rynkowe, z którego już wkrótce będziemy wszyscy korzystać.
Uwaga:Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Sylwetka trenera:
Joanna Bogielczyk - Trener biznesu, ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych. Doradza jak skutecznie rozwijać siebie i własną firmę. Realizuje projekty w obszarze strategii budowania marki i rozwoju biznesu. Pomaga w tworzeniu silnych marek, w promocji i w zwiększaniu sprzedaży. Uczy jak skalować i automatyzować biznes za pomocą mediów społecznościowych. Współpracuje z setkami przedsiębiorstw, organami administracji samorządowych i organizacjami biznesowymi. Autorka kilku e-booków, min. "Jak zbudować silną markę w social mediach. 10 skutecznych porad". Klienci cenią jej pragmatyzm, bo poleca tylko skuteczne rozwiązania. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na:
Poznań Biznes Partner, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro
Poznań Biznes Partner oraz Widoczni zapraszają na bezpłatne szkolenie stacjonarne: Jak nauczyć się krok po kroku tworzyć reklamy TikTok Ads i angażujące treści, które zaskoczą Twoich odbiorców!
Termin: 19.11.2024r. godz. 17:00 - 19:30
Miejsce: Poznań Biznes Partner ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro
Szkolenie pokaże, jak skutecznie wykorzystać potencjał TikToka do promocji. Uczestnicy dowiedzą się, jak zaplanować kampanię reklamową, tworzyć kreatywne treści i angażować swoich odbiorców. To szkolenie idealne dla osób, które chcą zaskoczyć swoją publiczność i zwiększyć zasięgi za pomocą innowacyjnych form reklamowych na TikToku!
Szkolenie jest skierowane do: właścicieli małych i średnich firm, którzy chcą wykorzystać TikTok do promocji swoich produktów i zwiększenia zasięgu marki. Przeznaczone jest również dla marketingowców i specjalistów ds. reklamy, którzy pragną poszerzyć swoją wiedzę o nowoczesne narzędzia reklamowe i techniki angażowania odbiorców na TikToku. Freelancerzy i twórcy treści znajdą w szkoleniu cenne wskazówki, jak tworzyć skuteczne, kreatywne kampanie reklamowe dla klientów lub rozwijać własne profile. To także idealne szkolenie dla osób początkujących w TikTok Ads, które chcą nauczyć się krok po kroku tworzenia angażujących reklam na tej platformie.
Program:
-Wprowadzenie do TikTok Ads
-Kreowanie kampanii reklamowej
-Kreatywne formaty reklamowe
-Tworzenie angażujących treści
-Jak poprawić skuteczność działań reklamowych?
-Analiza realnych przykładów kampanii i wyciąganie wniosków
Dla kogo jest szkolenie? Szkolenie jest skierowane do osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności zarządzania sytuacjami kryzysowymi, poznać skuteczne techniki negocjacyjne oraz doskonalić komunikację w biznesie. Jest to idealne szkolenie dla osób, które dążą do wzmocnienia swojej marki osobistej i budowania silnych relacji zawodowych.
Co zyskam? Uczestnicy szkolenia mogą nauczyć się, jak tworzyć skuteczne strategie komunikacji kryzysowej i planować działania na czas kryzysu. Dowiedzą się, jak budować markę osobistą oraz nawiązywać wartościowe kontakty biznesowe poprzez efektywny networking. Zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie priorytetyzacji zadań, planowania czasu pracy, zarządzania komunikacją w zespole oraz technik negocjacyjnych, co pozwoli im efektywnie planować pracę i osiągać cele nawet w trudnych sytuacjach.
Szkolenie jest podzielone na 2 dni, w tym 4 bloki tematyczne:
18.11.2024 - Poniedziałek, 17:00 - 20:30, Houston, mamy problem - czyli jak zarządzać komunikacją w kryzysie Budowanie marki osobistej - wykorzystanie technologii i mediów społecznościowych w budowaniu kariery
19.11.2024 - Wtorek, 17:30 - 20:30 Skuteczne zarządzanie - zarządzanie sobą i zespołem w czasie Mistrzostwo wpływu - narzędzia negocjacyjne dla Liderów Biznesu
Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikaty potwierdzające obecność na szkoleniu.
Organizatorzy wydarzenia: Fundacja In_Spire, Miasto Poznań (Poznań Biznes Partner).
Projekt sfinansowano ze środków budżetowych Miasta Poznania.
Każdy z nas ma preferowany styl zachowania dlatego na ten sam czynnik, czy sytuację reagujemy w różny sposób. Również nasz sposób kierowania ludźmi lub pracy z klientem jest różny w zależności od naszych naturalnych i preferowanych zachowań. Niestety najczęściej nie znamy swojego stylu i nie rozumiemy dlaczego pewne rzeczy przychodzą nam trudniej, zdarzenia stresują bardziej, a współpracownicy denerwują "bez powodu". Czujemy się zdemotywowani i zestresowani. Nasza efektywność spada, rośnie frustracja. W zespołach rodzą się konflikty I spory oraz antagonizujące podgrupy. Zakładamy złą wolę, bo zakładamy, że rozmówca widzi świat tak jak my.
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, chcą poznać narzędzie jakim jest DISC - system analizy zachowań i typologii i jak to działa w praktyce.
Ta wiedza sprawdza się w codziennym funkcjonowaniu oraz w biznesie i przekłada realnie na podniesienie efektywności i zaangażowania.
Na szkoleniu uczestnicy poznają główne założenia podziału na kolory/style zachowań i dowiadują się jak stawiać na swoje mocne strony. Uczą się świadomie budować komunikat, niwelować nieporozumienia w zarodku oraz dokonywać sprzyjających nam aktywności.
ZARZĄDZAJ WYDAJNIEJ, BUDUJ ZAANGAŻOWANIE, WZMACNIAJ RELACJE, KOMUNIKUJ SIĘ BEZ FRUSTRACJI, REKRUTUJ SKUTECZNIEJ
Program:
1.Co to jest DISC ?
2.Dlaczego się różnimy? Podstawy DISC. Platynowa zasada.
3.4 główne style - dominujący, inspirujący, stabilny i sumienny
4.Prawdopodobnie mój styl determinujący to...? (ćwiczenie)
5.Komunikacja i kolor. Mów tak jak rozumie odbiorca.
6.Reakcje na stres, presję czasu.
7.Kolory a potrzeby. Świadomie zabezpieczaj teren.
8.Konflikt -jak zapobiegać, jak reagować, jak nie reagować?
Serdecznie zapraszamy na praktyczne i bezpłatne warsztaty online pt. "Wystąpienia publiczne".
Data: 23.10.2024 (piątek) Organizator: POLSKA IZBA GOSPODARCZA IMPORTERÓW, EKSPORTERÓW I KOOPERACJI Czas szkolenia online: 09:00-14:00
Dla kogo? Dla każdego, kto chce poprawić swoje umiejętności w publicznych wystąpieniach! Uczestnicy otrzymają gotowe wskazówki i praktyczne narzędzia, które pozwolą pewnie stanąć przed publicznością.
Program szkolenia: ✔️ Wprowadzenie i networking ✔️ Elementy skutecznej prezentacji ✔️ Komunikacja werbalna i niewerbalna ✔️ Techniki radzenia sobie ze stresem ✔️ Praktyczne wystąpienia i feedback
Sylwetka trenera: Małgorzata Gierwazik - doktor nauk społecznych w zakresie nauk o polityce i administracji. Absolwentka Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu (2016 r.) Pełni funkcję członka Zarządu Polskiej Izby Gospodarczej Importerów Eksporterów i Kooperacji. Ekspertka komunikacji społecznej, Public Relations i Media Relations, zarządzania informacją w sytuacjach kryzysowych. Członkini Polskiej Akademii Nauk - Sekcja Informacji Naukowej (od 2009 r.) Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe jako rzecznik prasowy w organizacjach o zróżnicowanej formie prawnej. Prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu komunikowania w sytuacjach kryzysowych, PR, MR i budowania marki. Wspiera osoby publiczne, zarządy i wyższą kadrę w umiejętnościach komunikacyjnych i autoprezentacyjnych oraz budowaniu spójnej marki osobistej. Inspiruje i motywuje - łącząc szeroką wiedzę akademicką i wieloletnie doświadczenie w środowisku gospodarczym
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez email: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3. Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym zgodnie ze Strategią Rozwoju Miasta Poznania 2020+ przyjętą Uchwałą nr XLI/708/VII/2017 Rady Miasta Poznania z dnia 24 stycznia 2017 roku, którym jest m.in. upowszechnianie wiedzy biznesowej i wspieranie rozwijania kompetencji biznesowych dla mikro i małych przedsiębiorców oraz wśród osób planujących podjęcie działalności gospodarczej.
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
5. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
c) żądania usunięcia danych, gdy:
· dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane
· dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
· osoby te kwestionują prawidłowość danych
· przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych
· Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebnen osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu realizowanym przez Ośrodek Doradczo-Szkoleniowy Wydziału Działalności Gospodarczej Urzędu Miasta Poznania.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. Odbiorcami danych są podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.